Dieta dla osób z grup± krwi 0

Przepisy kulinarne
 szukaj
Twoja Reklama
Wasze przepisy
Dodaj przepis
Przyprawy
Owoce morza
Składniki żywieniowe
Witaminy i minerały
Diety
Słownik pojęć
Savoir Vivre
Kontakt
 polecane
Samsung

Panasonic

Lg

Sony

TvOled

Philips

Toshiba

TvUltrahd

OledTv

Karma dla psa
Karma dla psa dla psów pieska
Karma dla kota
Karma dla kota kotka kotów karmy
Sklep zoologiczny
internetowy sklep zoologiczny
Diety Dieta dla osób z grup± krwi 0  

Dieta dla osób z grup± krwi 0


Dieta dla osób z grup± krwi 0
2,5 kg w ci±gu 2 tygodni Autor tej diety, amerykański lekarz Peter Adamo, twierdzi, że zapotrzebowanie na składniki odżywcze i forma aktywno¶ci fizycznej zależ± od grupy krwi i wraz z ni± s± zakodowane w naszych genach. Ludzie z grup± krwi 0 to typowi zjadacze mięsa. Mog± przyspieszyć spalanie kalorii, dostarczaj±c organizmowi dużo białka zwierzęcego i intensywnie ćwicz±c.
Zasady diety:
Jadasz od 3 do 5 posiłków dziennie, skomponowanych z produktów przypisanych osobom z grup± krwi 0. Tę dietę może stosować każdy, bo zapewnia ona niezbędne składniki odżywcze, jak również zaleca aktywno¶ć fizyczn±.
Tyciu sprzyja:
pszenica, kukurydza, soczewica, fasola, kapusta, brukselka, kalafior, gorczyca, mleko
Chudnięciu sprzyja:
ryby i owoce morza, sól jodowana, czerwone mięso, w±tróbka, kapusta włoska, szpinak, brokuły
Produkty wskazane
- mięso: baranina, cielęcina, jagnięcina, dziczyzna, w±tróbka, wołowina - ryby: dorsz, halibut, jesiotr, łoso¶, makrela, morszczuk, okoń, pstr±g, sardynka, sieja, sola, szczupak, ¶ledĽ, tuńczyk - tłuszcze: oliwa z oliwek, olej lniany - orzechy i pestki: z dyni, włoskie - warzywa i owoce: brokuły, buraki, cebula czerwona, chrzan, cykoria, czerwona papryka, czosnek, dynia, kalarepa, karczochy, pietruszka, por, rzepa, sałata, słodkie ziemniaki, szpinak, figi - napoje: sok ananasowy i wi¶niowy - przyprawy: curry, kurkuma, morszczyn, pieprz cayenne
Produkty niewskazane
- mięso: bekon, mięso gęsi, wieprzowina - ryby: łoso¶ wędzony, sum, ¶ledĽ marynowany - nabiał: mleko i jego przetwory - tłuszcze: olej kukurydziany - orzechy i pestki: pistacjowe i ziemne, mak - zboża: najlepiej zrezygnować z nich całkowicie - warzywa i owoce: awokado, bakłażan, biała kapusta, brukselka, chińska kapusta, czerwona kapusta, czarne oliwki, gorczyca, kalafior, kukurydza, pieczarki, jeżyny, mandarynki, melon, pomarańcze, rabarbar, truskawki - napoje: sok jabłkowy i pomarańczowy, kawa, czarna herbata - przyprawy: cynamon, gałka muszkatołowa, ocet, pieprz biały i czarny, wanilia, keczup, dziurawiec
PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS

¦NIADANIE:
1 kromka pieczywa chrupkiego z musem jabłkowym, 1 jajo w koszulce, 1 szklanka soku ananasowego
OBIAD:
sałatka z gotowanej piersi kurczaka z zielonymi winogronami, orzechami włoskimi i majonezem, 1 kromka pumpernikla
PODWIECZOREK:
2 wafle ryżowe z masłem, 1 szklanka soku warzywnego
KOLACJA:
250 g ryby pieczonej bez tłuszczu z gotowanymi brokułami, herbata zielona